Morgen al in huis: bestel dan voor 12:00 uur!
Gratis verzending: bij bestellingen vanaf € 75!
20 jaar ervaring: gebruik het advies van onze experts!
Snelle levering
Verzending in de gehele Caraiben
Gebruik het advies van onze experts!

Retourbeleid

1. Reden voor retour

Heeft u bij ons een product aangeschaft dat toch niet is wat u ervan verwachtte, dan kunt u uw bestelling aan ons retour sturen. Voorop staat dat u tevreden moet zijn, dus als reden voor retourzending accepteren wij zonder moeite:

Reden retourzending
  1. U bent niet tevreden over het product
  2. U hebt zich bedacht (herroeping)
  3. U wilt het product ruilen
  4. U hebt een defect product ontvangen

2. Termijn

Graag verzoeken wij u om een retourzending zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken en te versturen. Om precies te zijn gelden daarbij de volgende termijnen:

Termijn retourzending
  1. Aanmelden voor retourzending binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling
  2. Terugsturen van de bestelling binnen 14 werkdagen na aanmelding van de retourzending

3. Staat

Graag verzoeken wij u producten - zoals u deze hebt ontvangen - aan ons retour te zenden. Dat wil zeggen:

Staat retourzending
  1. In originele staat
  2. Compleet
  3. In originele, liefst ongeopende verpakking


Vanzelfsprekend vinden wij dat u in de gelegenheid moet zijn om producten goed te kunnen beoordelen. Pak deze dus ook rustig uit en installeer ze als dat voor een goede beoordeling redelijkerwijs noodzakelijk is.

Bij zichtbare gebruikssporen, niet meer complete producten of onnodig geopende verpakkingen vergoeden wij 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.


4. Uitzonderingen

Producten die helaas niet aan ons geretourneerd kunnen worden zijn:

Uitzonderingen
  1. Producten die klant specifiek zijn gemaakt
  2. Software (kopieerbare producten)
  3. En uitgevoerde diensten zoals installatieservices

5. Retourprocedure

Onze retourprocedure bestaat uit 4 stappen:

Stap 1

Neem contact op met onze klantenservice om uw retourzending kenbaar te maken.

Email: info@datacardshop.com

of

Nederland (www.datacardshop.nl)
Tel.: +31 78 6548203

België (www.datacardshop.be)
Tel.: +32 52 260100

Stap 2

Stuur producten, bij voorkeur in de originele verzendverpakking, terug naar:

Nederland (www.datacardshop.nl)

Datacard Shop
Pieter Zeemanweg 175
3316 GZ  DORDRECHT
Nederland

België (www.datacardshop.be)

Datacard Shop
Brusselsesteenweg 157
B-1785  MERCHTEM
België

Stap 3

Na ontvangst van de producten, controleren wij binnen 2 werkdagen of deze in goede staat zijn ontvangen.

Stap 4

Na ontvangstcontrole handelen wij uw retourzending als volgt af:

1. Niet tevreden

U ontvangt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 werkdagen uw aankoopbedrag retour of u ontvangt een creditfactuur.

2. Bedacht (herroeping)

U ontvangt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 werkdagen uw aankoopbedrag retour of u een ontvangt een creditfactuur.

3. Ruilen

Te ruilen product:
U ontvangt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 werkdagen uw aankoopbedrag retour of u een ontvangt een creditfactuur.

Vervangend product:
U bestelt zelf het vervangende product.

4. Defect

U ontvangt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 3 werkdagen uw vervangende product

Laden...